Oj oj oj..

Ja jag va på wasa igår som ni ju vet om ni har läst min blogg.. Och vart jättefull, men jag hade så sjukt kul.. Det va massa folk man kände, vissa roligare än andra.. Men jag har varit så sjukt bakis idag så det finns inte.. Min pappa skratta högt och kalla mej för vraket när han hämta mej förut.. Kul att man kan roa nån här i livet :-) Och så vart jag så glad för Dennis kommentar om mitt utseende igår :-) tack killen det värmde.. Men det känns som att det va fler än jag som hade fått i sig lite för mycket av det goda igår.. men wtf  shit happens :-)

Nu sitter jag på landet och väntar på att maten ska bli klar.. Kantarellsoppa med färska kantareller, smaskens :-) Imorrn ska jag, mamma och pappa åka in till JB och äta lunch, det ska bli jättekul att få träffa alla gamla lärare.. Sen ska vi åka och hämta cornelia på dagis innan vi åker ut till landet igen för grillkväll och pubafton :-) ja vicky kanske skulle följa med också, vi får se.. Cornelia frågade idag innan jag åkte därifrån om martin skulle komma hit imorrn, inte lätt att förklara allting för en 3-åring.. Men han va ju här sist cornelia va här ute så man kan ju förstå att hon undrar.. Men nu skiter vi i det för jag trivs bättre ensam härute :-) Min lilla tillflyktsort.. Nu blir det mat men det kanske blir en uppdatering sen när jag har fått i mig lite mat och blivit som en människa igen..


Nu är jag äntligen lite piggare.. Har tittat på hockey med.. Synd att HV går så bra.. Jag hoppas på en final mellan Skellefteå och Frölunda men det spelar egentligen inte så stor roll nu längre.. Nu vet jag alla fall vart oja har köpt sin keps så nu ska jag gå och se om jag hittar nån snygg keps till våren :-) Det verka ju va uppskattat igår när jag hade hans keps på mej alla fall.. Blev väl lite förvånad när man vakna imorse och såg att man hade skickat ett och annat sms igår.. Tyvärr hade jag bara två eller tre av vilka jag hade skickat kvar så om jag skrev nåt olämpligt till nån så ber jag så mycket om ursäkt.. Men det tror jag inte att jag gjorde.. Haha vicky hade tydligen vaknat när jag kom hem inatt.. Plattången ramla ju ur garderoben när jag tog fram mina grejer.. Tur att inte cornelia vakna alla fall.. Men jag är glad att jag kom hem ordentligt, hade jag vart lite smart hade jag ju tagit en taxi hem men det tänkte jag inte på då när jag kom ut från wasa.. Och simon ville att jag skulle följa med och käka men hade jag ätit en pizza då så hade nog inte den stannat kvar i magen särskilt länge.. haha :-) Men nu blir det nog att va nykter tills nästa helg.. Jag jobbar ju i veckan och det ska bli så jävla skönt.. Kunde ha varit på en bättre avdelning dock.. men det är skönt att känna att det rullar in lite cash.. Och det ska bli kul att träffa alla barn igen.. Jag saknar dom massor.. Nu längtar jag tills nästa helg när vicky och jag ska röja på wasa igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0