Bvc imorrn..

Japp imorrn halv tolv ska vi va på bvc och väga olivia, sen ska vi förbi stan en sväng så jag kan springa in på apoteket och köpa mjölkuppsamlare.. Läcker som ett såll när jag pumpar så det går verkligen åt.. Ska handla lite på vägen hem också för mamma kommer hit på middag :-) Pappa ska på julfest med jobbet och pontus är på DreamHack i jönköping hela helgen så då passar mamma på att spendera lite tid med olivia :-) Ska nog bjuda på två rätters så mamma blir lite bortskämd :-) Till dessert blir det mammas favorit, creme brulée men vad det blir till varmrätt har jag inte bestämt än.. Potatisgratäng och nån form av kött lutar det åt :-) 
Har precis lagt in bilderna från kameran så jag bjuder väl på ett par stycken här också :-)




Första bilden som togs på Olivia :-)




Olivia myser med kaninen som mormor köpte i england.




Mys-Pys i mammas knä :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0