Mysväder :-)

Jaa jag njuter av att sitta inomhus med tända ljus och hör vinden vina utanför fönstret :-) Olivia ligger mellan oss i soffan och sover..
Tack för alla fina kommentarer :-) Idag tänkte jag att jag skulle sätta upp julgardiner, så vi får lite julstämning.. Det är ju faktiskt första advent på söndag :-) På fredag ska vi till bvc och väga lill-fisen och sen kommer dom hit nästa vecka så vi kan prata lite :-)
Imorrn tänkte jag vi skulle ta en tripp till HC, det är för blåsigt idag så jag hoppas det lugnar ner sig till imorrn :-)
Dagarna flyter på bra och man skulle kunna säga att livet leker ;-)

Kommentarer
Postat av: Snöbjörn

Grattis!

Fastnar hon inte på bild???????????????????????

2010-11-25 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0