:-)

Idag har vi haft en bra dag! Olivia vaknade på strålande humör imorse, dock väckte hon sin pappa men eftersom hon är så söt kan man inte annat än skratta åt henne.. Hon sov en halvtimme på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen vilket resulterade i en supertrött tjej här hemma.. Hon brukar sova en halvtimme på förmiddagen men sen brukar hon sova ungefär tre timmar på eftermiddagen.. Så kvart i fyra klädde vi på oss och gick ut i blåsten, gick ner till stan och tittade lite och släppte av jimmy utanför hans jobb.. Så nu har hon sovit sen fyra så det kan bli en lång kväll för mig eller så behöver hon extra sömn och vaknar och äter snart och sen somnar om igen, det märker jag snart :-) Det positiva är ju att hon inte har haft några skrikperioder, en tjej som är kinkig för att hon är trött det kan jag ta för då vet jag alla fall att hon inte ahr ont nånstans :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0