Matdagbok!

Japp jag ska börja skriva hur det går för olivia i kampen mot hennes mage.. Vi ska få en kallelse till barn-mottagningen men fram till dess så matar vi henne med Nutrigen.. En ersättning som inte innehåller laktos, soja eller komjölksprotein för bvc är inne på att hon kan va allergisk.. Kvart över sju igår kväll fick hon första flaskan med nya maten men än har vi inte märkt skillnad.. Imorse skrek hon i stort sett från det hon vakna tills det att hon somna vid tjugo över tio.. Hennes nya grej är att sova mellan en kvart och en halvtimme på dagen så hon vaknade igen ca tio i elva.. Då fick hon mat och sen klädde vi på oss och gick till hageby.. Så fort vi lägger henne i vagnen så tystnar eller somnar hon.. Oftast ska jag väl säga för det finns tillfällen då hon skriker i vagnen med men dom är sällsynta.. Sen sov hon vidare i insatsen när vi kom hem och vaknade nu vid kvart i tre så sover hon i vagnen kan hon sova längre, nu vart det ju nästan tre timmar, och än har hon inte skrikit :-) Bvc tycker att jag ska försöka få i henne mer mat men hon struntar i flaskan och spyr ännu mer om jag försöker så det kan dom glömma.. Hon går ju ändå upp i vikt så jag tänker inte tvinga i henne mat när hon inte vill ha.. Det va dagens inlägg, ska försöka hinna med ett nytt imorrn men då har vi möte med banken och lite så det kanske kommer under kvällen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0