Vågar knappt hoppas..

Ja idag har vi haft en ganska bra dag, vi har haft två små skrikperioder vilket är en klar förbättring jämfört med innan.. På förmiddagen idag så bajsade olivia två gånger, inte jättemycket varje gång men det kom ändå ut en del och hon skrek inte hysterist men hon gnällde lite.. Jag hoppas att det är den nya maten som gör skillnad och att det bara kommer bli bättre nu för om det inte blir det vet jag inte vad jag gör..
Bvc ringde förut och sa att dom hade skickat en remiss till barn i tisdags men va det så att hon fick fler och längre skrikperioder så skulle vi ringa 1177 och be dom boka en jourtid för då  kom vi in i systemet snabbare.. Och jag lovar att går det tillbaka som det va förut då ringer jag direkt för så orkar jag inte ha det.. Men nu håller vi tummarna för att det bara blir bättre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0