Äntligen en uppdatering :-)

Bättre sent än aldrig va? Hemma hos oss rullar det på bra, jimmy började jobba igår så olivia och jag tar dagarna som dom kommer :-) Olivia har ju legat lite på gränsen viktmässigt men nu har det ordnat till sig, hon väger nu 4430 och är 58,8 lång.. Mammas stora tjej :-) Sen har hon även haft lite problem med magen men nu har vi bytt till NAN-ersättning och hon får bifidus på morgonen så nu har det också löst sig :-) Hon ligger i sin säng och sover jätteduktigt, det kan va vissa kvällar man lägger ner henne som hon vaknar efter 5 minuter men släcker man lampan så somnar hon och det är jätteskönt :-)

Idag har vi varit hos barnmorskan på efterkontroll, det enda hon hade att anmärka på va mitt järnvärde.. Det va lägre än va det har varit tidigare så nu ligger jag på 104 och måste äta järntabletter.. Hoppas det funkar bättre den här gången annars får jag ringa tillbaka till henne och vi får komma fram till en annan lösning..
Ska försöka bli bättre på att uppdatera också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0