Fredag :-)

Jaa nu börjar helgen.. Efter två tuffa kvällar med min dotter så hoppas jag att vi ikväll får sova.. Imorn verkar det som att vi ska ut till mamma så då får väl hon ta olivia en stund så jag får sova ikapp lite..

Vi har nyss varit ute på en promenad, olivia har en period där hon vaknar så fort man lägger ner henne i sängen så jag anpassar våra promenader till hennes sovtider så hon kan somna i vagnen för då sover hon som bäst :-)
Idag har jag en down-dag, är inte på humör för nånting.. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen, se en bra film och svulla i mig allt jag är sugen på.. Men det ingår inte i mitt nyttigare liv så det är bara bita ihop, ta en kopp te och ta hand om olivia när hon vaknar..

Nu ska jag slumra till skidskyttet, man får passa på när olivia sover :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0