Känslor..

Jag och mamma hade en mycket trevlig kväll med god mat och behövliga konversationer igår.. Hon är min bästa vän och jag kan prata med henne om allt och få stöd och en mammas kärlek när jag behöver det.. Vilket jag gjorde igår efter ett par tunga dagar.. Även om jag fortfarande tycker situationen är lite påfrestande så känns det oerhört bra att få prata med nån som förstår och kan ge goda råd.. Jag älskar min mamma jättemycket :-)
Och att veta att hon saknar vissa personer lika mycket som jag gör känns oerhört skönt, då känner jag mig inte lika ensam och misslyckad som jag har gjort när jag tänker på dom.. Det finns ju faktiskt vissa saker man inte bör diskutera med sin partner och just det här är en sån (det handlar om mitt ex, som jag inte har nån kontakt med idag), men det känns ändå så bra att få ur sig det man mår dåligt över.. Och då är mamma min klippa i stormen, som jag kan luta mig mot :-)

Lite skönt att skriva av sig vissa saker här också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0