Underbart väder :-)

Japp jag blev så glad imorse när jag vaknade och såg solen lysa från en klarblå himmel :-) Några minusgrader visade termometern så det blev en promenad till hageby i detta vackra vinterväder.. Och olivia fick sova i vagnen, eller hon sover fortfarande :-) Men det är ju inte ovanligt för hon sover i stort sett hela dagarna..
Förut spydde hon ner jimmy och golvet, jag är glad att vi klara soffan men det kan ju va charmigt med spufläckar också ;-)

Jimmy har börjat jobba lite smått och det är jätteskönt, både för ekonomin och för att komma ifrån varandra en liten stund.. Jag försöker gå ut och gå så mycket som möjligt, både för den friska luften och för motionen.. Och i februari eller mars ska jag börja träna :-) Ska köpa månadskort på badhuset så jag kan simma, träna, gå på spinning och vattengympa.. Ska bli superskönt att äntligen få komma igång :-) Antagligen får jag med mig vicky också, det är ju alltid roligare om man är flera så man kan peppa varandra :-) Jag längtar massor, nu ska kulan som är kvar efter graviditeten bort :-)

På lördag ska jimmy på avskedsfest för han som åker till norge, och eftersom  jimmy tar hans jobb kan det ju va kul att gå på den.. Vad jag ska hitta på då har jag ingen aning om men det märker vi väl :-)

Trevlig helg mina vänner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0