Rörigt..

Jaa nu är det lite rörigt här hemma, olivia har varit hård i magen i helgen, hennes läkare är sjuk och vi har fortfarande inte fått maten på recept..
Vi flyttar nästa torsdag och jag ska städa lägenheten på lördagen för sen åker vi till fjällen på söndags-morgonen.. Så nu håller jag på att packa både till fjällen och flytten, har telefonkontakt med bästa sköterskan på barn och väntar på att läkaren ska bli frisk så dom kan komma på vad det är som inte funkar..
Olivia är till råga på allt förkyld och rosslar massor vilket gör att hon blir trött och grinig.. Alla andra dagar gör det mig inget men idag höll jag på att få migrän så när vi kom hem från stan fick jimmy ta henne så jag kunde gå och lägga mig.. Strax innan han gick till jobbet väckte han mig och gav mej en alvedon och tack och lov bröt migränen aldrig ut ordentligt.. Då hade jag väl fått ringa mamma och pappa och be om barnvakt för när jag har migrän då blir jag dålig..
Nu sover mitt hjärtegull, jimmy jobbar och jag sitter i soffan och ska lägga upp benen och bara koppla av :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0