Fredag :-)

Idag tog vi bussen upp till rambodal för att lämna in min tidrapport.. Där spenderade vi ett bra tag med att prata med moster pernilla, uppdatera oss lite på hur dom hade det.. Sen gick vi ner till hc och skulle handla grädde och cola till fredags-myset då tutar mormor och morfar på oss när vi är ungefär vid smedbyskolan så sen gick vi och prata med dom och heja på tobbe innan vi kom in på ica och börja handla.. Sen tog vi oss en promenad hem, plockade in varorna, diskade, åt lunch och nu har olivia och jag sovit eftermiddag :-)
Är överlycklig att jag fick mitt registerutdrag idag :-) Måste ju ha det på tisdag när jag ska på intervju hos vikariebanken, jag hoppas verkligen att jag kommer med där och kan börja få jobb direkt :-)

Nu ska jag alldeles strax börja med maten, potatisgratäng och balsamicofläskfilé står på menyn idag.. Självklart med en god sallad till :-) Jimmy är ledig idag så det blir fredagsmys hela dagen lång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0