Helginlägg :-)

Jaa igår kom mormor och morfar och hämta oss sen bar det av till kuddby för kalas hos andreas.. Efter det åkte vi hem till mormor och morfar så bjöd dom på mat och hade en jättetrevlig kväll :-) Tack för det för då slapp jag och olivia va själva när jimmy jobba..

Idag är jimmy ledig :-) Vi har inte riktigt planerat dagen än, han sover ju fortfarande.. Ev kommer angela hit ikväll, jag hoppas det för jimmys skull men jag har inte hört vad som bestämdes så jag får vänta och se.. Sen antar jag att mina föräldrar skulle vilja träffa olivia men dom är i västervik och jag vet inte när dom kommer hem.. Får skicka ett mess till mamma sen och kolla läget :-)
Ska också smsa med min bror och höra hur han har det på gotland, vi saknar honom här hemma men jag vet att han har jättekul.. Dock kunde det ju va snällt om han hörde av sig en gång i veckan och berätta hur det va men det är visst upp till oss att hålla kontakten :-) Han tänker väl inte på sånt..

                                              Hoppas ni har haft en underbar helg allihopa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0