Regn!

Jaa idag vaknar man till mysväder, jag hade dock kunnat ligga kvar i sängen ett tag till men det ville inte min älskade dotter.. Idag blir det nog en innedag, jimmy jobbar ikväll så han är hemma och myser med oss hela dan :-)
Måste bara skriva lite om igårkväll också.. Angela kom inte hit, väldigt tråkigt men vi ska ju hämta henne på dagis imorn så vi får umgås med henne då :-) Mamma och pappa ville dock träffas så vi va på black lion och käka, tyvärr va väl standarden på maten inte den bästa men dom får nya chanser för jag vet att deras oxfilé är grym så den tar jag nästa gång :-) Sen gick vi förbi bishop för att olivia skulle få träffa cissi och det slutade med att vi stanna kvar på pub-quizen, väldigt trevligt måste jag säga :-)
Jag satsar på en dag med lite sällskapsspel/kortspel idag och flera koppar te och varm choklad :-)

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0