Super-Söndag!

Kom hem från landet förut och fönstret hade stått öppet i lägenheten så man kan säga att det var lite småkyligt.. Det bästa med kylan är att man kan krypa upp i soffan med en kopp varm choklad, helst i myskläder, jag bara älskar det :-) Det är en av de bästa sakerna med hösten tycker jag.. Och att det blir mörkt och regnar mer så man kan sitta inne med tända ljus och bara mysa.. Vintern är min favoritårstid men hösten kommer på en klar andraplats :-)
I veckan som kommer händer det lite vilket jag tycker är kul :-) Imorn blir det bvc, på tisdag ska jag till tandläkaren och sen ska vi hämta angela från dagis och sen är det bara se fram emot helgen :-) Ska försöka få tag på en klipptid också..
I helgen ska nämligen mina föräldrar va barnvakt och på lördag ska jimmy och jag gå ut och käka och bara ta kvällen som den kommer :-) Supermysigt!

                                             Älskar min sambo och dotter så otroligt mycket :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0