Tar helg nu :-)

Ja efter att ha jobbat hela veckan känns det ganska bra med en ledig fredag.. Vi ska ut till hageby och handla lite och på kvällen blir det fredagsmys för jimmy är också ledig imorn :-)
Nu måste jag verkligen komma igång och simma för den här veckan har varit katastrof, smärtan i axlar och nacke gör att jag spänner mig vilket resulterar i att jag går omkring med spänningshuvudvärk.. Imorse höll jag på att få migrän men jag lyckades på nåt sätt undvika det och det är jag glad för :-)

Olivia mår bra, hon har fått fyra tänder i överkäken nu och har precis börjat gått :-) Det går inte så fort än men hon går iaf.. Hennes nya favorit är vindruvor, hon äter så mycket vindruvor och russin att hon bajsar typ 5 gånger per dag.. Så nu har jag börjat säga ifrån och då sätter hon sig på golvet och tjuter..
På måndag kommer angela igen och om tre veckor ska hon sova hos oss :-) Jag är jätteglad att det funkar så bra för allas skull, tror både jimmy, angela och jessica behöver det.. Och olivia tycker det är jättekul :-)

Trevlig helg allihopa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0